10 Ocak 2011 Pazartesi

Bazı Kadınlar ..

Bazı kadınlar pahalı hediyeleri severler. Spor arabaları, lüks mekanları, hesap ödeyen abileri.

Bazı kadınlarsa, saçlarının taranmasını severler. Ayaklarına oje sürülmesini, uyumadan önce masal anlatılmasını, gözlerinin içine bakarak gitar çalan adamları.

Bazı kadınlar takım elbise severler, kaslı kollar. Bazı kadınlar oduncu gömleği severler. Ve bira göbeği.

Bazı kadınlar kışları kayak yapmak isterler. Bazıları, Beyoğlu’nda el ele tutuşup közde mısır yemek.

Bazı kadınlar özel günlerde parfüm hediye eder, bazı kadınlar her gün aynı ten kokusuyla uyanmak için canlarını verirler.

Bazı kadınların telefon rehberleri kalabalıktır. Bilirsin. Diğer bazıları ise defalarca aynı mesajı okuyup ağlarlar.

Bazı kadınlar kızlarla Cadde’de bilmem ne keyfi yaparlar. Bazı kadınlar evlerinde suyu şişeden dikerek içerler. 
(Gerçekten yalnız insanlar bardak kullanmaya gerek duymazlar çünkü.)

O bazı kadınlar hiç kaybetmezler değil mi. Onlar hiç beklemezler, bekletirler. Onlar sürüklenmezler, sürüklerler. Ağlamazlar, ağlatırlar. Canları istediğinde sevişir, sıkıldıklarında siktiri çekerler.

Sen olamadın değil mi o kadınlar gibi. Hiçbir zaman olamayacaksın da.
Zaten, olma da.

Çünkü yıllar sonra onlar kocaları metresleriyle kaçamak yaparken, haftasonları alışveriş merkezlerinde mutsuz çocuklarını kollarından sürükleyip kendilerine ayakkabı bakacaklar,

sense pazarları evinin balkonunda hala deliler gibi sevdiğin kocan gazetesini okurken, küçük sevimli çocuklarınla yumurta tokuşturup, gülüşüyor olacaksın.






                                                                                                     (bkz:selde)

5 yorum:

  1. ay ben iki hesap ödeyen abileride severim ayağıma oje süren adamlarıda ben bunların hepsini istediğime göre benim sonum ne olacak =) arası bi şey heralde

    YanıtlaSil
  2. bu mayoneziseverim'e ait değil miydi yaa

    YanıtlaSil
  3. Jove 'Mayoneziseverim'emi ait bilmiyorum ama selde diye bir arkadaşta okudum ben bunu yazmak içinde izin aldım izin verdi ama yazının ona ait olup olmadığını sormak aklıma gelmedi eğer mayoneziseverim'e aitse amacım kendime maal etmek değil sadece paylaşmak olduğu için yazdım hemen düzeltip kaynak belirtirim :)


    zey0zey vala bende sonumu çok merak ediyorum ama bu aralar aynı msjı okuyup okuyup ağlayanlardanım :)

    YanıtlaSil