4 Ocak 2011 Salı

Evlenmek İS-TE-Mİ-YOR-RUUUMMMM !!!

Gerçekten evlenmeyi düşünmüyorum..Annemle babam evlendikten sonra çokda büyük bir olay yaşanmamış işte.Mal gibi ben doğmuşum (sanki bana sormuşlar gibi ) . Birine bağlanmak gerçekten büyük sorumluluk yani birine bir ömür söz vermek !!!
Açıkcası benim için biraz korkutucu.Milyarlarca sevgilim olsun hergün biriyle romantizm yaşayayım demiyorum sadece amacım özgür olmak.Evet ben yalnızlığın ne kadar büyük sorumluluk getirceğini nekadar kötü bir şey olduğunun farkındayım ama istemiyorum işte..
Onu en güzel şartlarda okutamadığım için,en iyi okullara gönderip son model araba alamadığım için,istediği kıyafeti istediği an alamadığım için sürekli suçlayıp duran yada ailesi için kendinden ödün veren bir çocuğumun olmasını istemiyorum..
Yada sürekli çalışıp sadece aile olabilmek adına moron gibi işe gidip gelen bir eşimin de olmasını istemiyorum..
Ki zaten ailesi için herşeyi yapabilecek bir erkek olduğunuda inanmıyorum !!!!



Evet ! Bazı şeylere gerçekten inancım yok ..
Hiçbir insan birini ölesiye sevmez illaki bir çıkarı vardır yada hiç bir insan kurduğu aile için özveride bulunmaz !!
Bulunsa benim babam bulunurdu !!!!Daha 18 yaşında birilerinin benden aile kurmamı beklemesi ve aile kurmak adına bir çok şeyimden ödün vermemi bekleme fikri beni kahrediyor !!!!!''- isyan bayrağı nerde oğğluuuuummmm verin çekmezsem şerefsizim !!!! '' diye çığlık atmak geliyor içimden..
Bu ilerleyişe ''-DUR'' demek istiyorum
Hatta çok fazlaca abartıp


FUCK THE SYSTEM yazılı t-shirtlerle gezmek isiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder