4 Ocak 2011 Salı

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ - Fen & Edebiyat Fakültesi | Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü


İşte istediğim üniversite.Vakıf üniversitesi biliyorum.Ama bende okula para vercek göz var mı? Hayır yok ! Neyse burasını çok istiyorum işte.Buraya yönelik çalışıyormuyum ? Hayır çalışmıyorum.Ama en kısa zamanda çalışmalara başlıyorum haberiniz olsun.Peki ben burayı neden istiyorum?Zamanında ben buranın lisesine gitmeyi çok istediydimde annemler beni zorla Kıbrısa göndermişlerdi neyse önemli değil bilinçaltımla barışık bir insanım ben.



Buraya gelmek istiyorum çünkü sevgilim burda okuyor.Sevgili için üniversite seçilirmii?Bilmiyorum demekki seçiliyormuş işte.Neden bulamadım yani nedeni yok.



Kabul edin güzel ama üniverste .EN azından ben sevdim yani.Güzel güzel :)



Tam burslu olarak ortalama 10 öğrenci alıyorlarmış.Hiiiiiç problem diil 10 kişinin içine gireriz yani.Azmin elinden kim kurtulmuş ki Çağ üniverstesi kurtulsun :D
Yaklaşık 460Puan falan çekmem gerekiyor.Buda benim insani yaşantımı bırakıp hayvanlar gibi ders çalışmam demek.Yani kısaca ...
Kısacası yok olan biten bu işte DERS DERS DERS
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder