12 Ocak 2011 Çarşamba

Kanırtıp,Kanattım Acımda Bile Sen Vardın .. !!



Son kez bu sabah konuştuk.Mesajdan sonra.48 saat boyunca duyamadığım o ses tonu ne de tuhaf gelmişti.

Heycanlandım.Her zamanki gibi "sevgilim.." diyerek konuşmaya başlamasını bekledim..

Ama olmadı
..

Ses tonunda birşeyler vardı ..

Sanki ona "-gitme.. ! " dememi bekleyen ama diyemedim..

Yapamadım..

Nutkum tutuldu derler ya işte öylece kaldım..

O : Napıyosun ??Ben : Yeni uyandım..Sen?
O : Okuldayım bende..Mesaj atmışsın..
Ben : Senin attığın mesaja cevap olarak atmıştım..
O : Bundan sonra mesaj atmicam sana ..
Ben : Tamam .. Bende ..
O : Kendine iyi bak ..
Ben : Tamam sende ..

Artık mutlu olabilceğim bir mesaj gelmicek yada onun mutlu olabileceği bir mesaj gitmicek...

Son'du ...

2 yorum:

  1. ÖTENAZİ GİBİ BİRŞEY SANKİ. YAŞAM FİŞİM ÇEKİLMİŞ GİBİ SANDIM KENDİMİ..

    YanıtlaSil
  2. ben o duyguyu her dakika yaşıyorum ..

    YanıtlaSil